Klachtenprocedure
Garantie
Kwaliteit van de producten vindt ik erg belangrijk. Daarom behandel ik alle producten
met veel liefde, verpak ik ze goed en doe mijn best om ze onbeschadigd bij je aan te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er iets beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie.
Ik raadt je daarom aan, de geleverde artikelen gelijk na ontvangst te inspecteren.
Mochten de bestelde artikelen niet aan je verwachtingen voldoen,
dan dien je mij hier binnen 14 dagen, per email, met ordernummer, en foto van het eventuele
defecte product van op de hoogte te stellen.
Ik zal dan proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de koper en
op de best mogelijke manier op te lossen. Samen komen we er wel!
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@magickidsconcept.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.